Human Inference - Data Quality Solutions

Center Parcs

Center ParcsDidier Nieuwenhuis - Database marketing manager

"Een correcte klantendatabase is een belangrijke basis voor de klantstrategie van Center Parcs en daar wordt sinds een aantal jaar
dan ook veel aandacht aan besteed."

Klik hier om de case study te downloaden. 

Acht miljoen klanten en ze toch zulke persoonlijke aanbiedingen doen dat de respons hoog
is. Bij Center Parcs kunnen ze dat. Wat direct marketing dan oplevert? Een jaarlijkse omzet
van 45 miljoen op een omzet van 520 miljoen. En daar zal het niet bij blijven, want Center
Parcs wil zijn klanten nog beter leren kennen.

  • Branche

    Leisure

  • Geografie

    Nederland, België, Duitsland en Frankrijk

  • Database

    Ruim 8 miljoen klanten

  • Voordelen

    Unieke identificatie vanuit alle kanalen,  direct correct vastleggen van klantinformatie, snel vinden van klanten en voorkomen van bestandsvervuiling door
    aanschaf en huur van marketingdatabases.