Human Inference - Data Quality Solutions
Media & Uitgeverijen

Uitgevers

Uitgevers hebben te maken met 36% klantverloop per 12 maanden. Dit getal groeit ieder jaar met 4-5%*. Veel uitgevers stoeien op dit moment met de combinatie tussen print media en online media.

Een centraal klantbeeld helpt u zowel bij het analyseren van uw klantbestand voor mogelijke cross-en upsell activiteiten als bij de dagelijkse operatie - waar u over communicatiekanalen heen uw klant kunt herkennen en toegespitst op de persoon kunt aanspreken.

Telegraaf Media Groep realiseerde in Siebel CRM haar centraal klantbeeld en kan haar abonnees nu volledig gepersonaliseerd tegemoet treden en tegelijkertijd de waarde van klanten bepalen gebaseerd op (historische) transacties.

VNU Media is nu in staat om ondanks haar complexe IT infrastructuur haar klanten optimaal te bedienen en facturen voor het juiste label op het juiste moment aan de juiste persoon te sturen.

Wegener, Noordelijke Dagblad Combinatie, Reed Business en Wolters Kluwer genieten dagelijks van de toegevoegde waarde van hun centraal klantbeeld.

Download nu het Handboek Integraal Klantbeeld.

WP NL IKB

uitgevers logos

Start vandaag met uw Integraal Klantbeeld!

whitepaper