Human Inference - Data Quality Solutions
Energieleveranciers

Energieleveranciers

Van Aansluitpunten naar Aandacht

Sinds de privatisering is 33% van de consumenten van leverancier gewisseld. Momenteel overweegt een kwart van de gebruikers om over te stappen.

Voor leveranciers levert dit vaak hoofdpijn op. U bent bezig om van een aansluitingen gedreven administratie over te gaan naar een klantbedreven administratie. Na de splitsing en de introductie van meer klantgedreven werken brengt de afnemende loyaliteit ook de extra kosten van shoppende consumenten.

Tel hier de gebruikelijke trends bij op: multi-channel interacties, sociale media, klantportalen en afnemende marges - en u kunt wel wat hulp gebruiken.

Betere klantinteractie met een centraal klantbeeld

Veel problemen bij overstappen worden veroorzaakt doordat wijzigingen niet goed of niet in alle systemen worden doorgevoerd. Met een centraal klantbeeld kunt u:

  • 20% effectievere marketing bedrijven
  • foutieve facturen voorkomen
  • uw klant altijd direct vinden in uw call-centre
  • fouten voorkomen bij mutaties of zelfregistratie op de website
  • klantinteracties weer persoonlijk maken
  • volledig inzicht in uw klanten krijgen en houden

  Bewezen succes

Met vijfentwintig jaar ervaring en klanten als E-on, die onze oplossing in meer dan vijfentwintig landen inzet, hoeft u zich geen zorgen te maken over snelheid, toegevoegde waarde en functionaliteit.  Wij koppelen makkelijk met de systemen van uw voorkeur en zorgen dat u in zeer korte tijd rendement heeft van de samenwerking.

Graag vertellen we u meer over uw integraal klantbeeld, u kunt ons hierover altijd bellen op 026-3550655 of een bericht achterlaten.

artikel Essent Belgie