Human Inference - Data Quality Solutions
Blog

Blog

  • In 3 stappen richting een centraal klantbeeld van je donateurs

    Gepubliceerd op: 15 april 2015

    Het centrale ‘klantbeeld’ van de donateur is voor de meeste goededoelenorganisaties nog een stip aan de horizon. Tegelijkertijd wel iets waar zij stapje voor stapje naar toe aan het werke ..

    Lees meer
  • Effectieve fondsenwerving: geen ver-van-je-bed-show

    Gepubliceerd op: 25 maart 2015

    Externe invloeden zoals het economische klimaat, globalisering van goede doelen en verjonging van de doelgroep maken het een uitdaging om de juiste aansluiting te blijven vinden bij de do ..

    Lees meer
  • 4 uitdagingen voor fondsenwervers en goededoelen-marketeers

    Gepubliceerd op: 18 maart 2015

    De markt voor goede doelen staat onder druk. Voor fondsenwervers en goededoelenmarketeers wordt het steeds uitdagender om nieuwe donateurs te bereiken en bestaande donateurs te behouden. ..

    Lees meer
  • Big data in e-commerce: een goudmijn met gebruiksaanwijzingen

    Gepubliceerd op: 03 oktober 2014

    Het thema big data is immens populair en dat is terecht: door de inzetbaarheid van een enorme schat aan (ongestructureerde) klantgegevens wordt de voorspelbaarheid van klantgedrag ..

    Lees meer
  • Hoe zorg ik voor een succesvolle klantcontactstrategie? 5 tips van de specialist!

    Gepubliceerd op: 18 september 2014

    De ene organisatie heeft een duidelijk uitgestippelde klantcontactstrategie, de andere heeft wel wensen op dit gebied, maar weet niet goed waar te beginnen.

    Voor deze gro ..

    Lees meer