Human Inference - Data Quality Solutions
Blog

Blog

  • Hoe zorg ik voor een succesvolle klantcontactstrategie? 5 tips van de specialist!

    Gepubliceerd op: 18 september 2014

    De ene organisatie heeft een duidelijk uitgestippelde klantcontactstrategie, de andere heeft wel wensen op dit gebied, maar weet niet goed waar te beginnen.

    Voor deze groep he ..

    Lees meer
  • Het enorme groeipotentieel van cross border e-commerce

    Gepubliceerd op: 11 september 2014

    Op het gebied van cross border e-commerce zijn de Scandinavische landen de koplopers: e ..

    Lees meer
  • Optimale klantinteractie: de drie basisprincipes van succesvolle e-commerce

    Gepubliceerd op: 28 augustus 2014

    De afgelopen jaren heeft online verkoop een vlucht genomen en onderzoek van Forrester toont aan dat de groei nog lang niet zijn volle potentieel heeft bereikt: voor West-Europa alleen ..

    Lees meer
  • De personalisatie-kloof in e-commerce marketing

    Gepubliceerd op: 14 augustus 2014

    Vandaag las ik in het rapport "Digital Marketing and Ecommerce Trend and Predictions 2014" door het bedrijf Econsultancy, dat er in de online retail sprake is van een zogenaamde perso ..

    Lees meer
  • Studie: De mogelijkheden van Big Data doelgericht gebruiken

    Gepubliceerd op: 13 mei 2014

    Volgens een nieuwe studie van het adviesbureau PwC, ontstaan er voor bedrijven door het gebruik van Big Data 'interessante strategische en operationele mogelijkheden voor het verbeteren v ..

    Lees meer