Human Inference - Data Quality Solutions
Blog

Blog

  • De personalisatie-kloof in e-commerce marketing

    Gepubliceerd op: 14 augustus 2014

    Vandaag las ik in het rapport "Digital Marketing and Ecommerce Trend and Predictions 2014" door het bedrijf Econsultancy, dat er in de online retail sprake is van een zogenaamde perso ..

    Lees meer
  • Studie: De mogelijkheden van Big Data doelgericht gebruiken

    Gepubliceerd op: 13 mei 2014

    Volgens een nieuwe studie van het adviesbureau PwC, ontstaan er voor bedrijven door het gebruik van Big Data 'interessante strategische en operationele mogelijkheden voor het verbeteren v ..

    Lees meer
  • De meerwaarde van 'soft data' voor bedrijven

    Gepubliceerd op: 08 april 2014

    Uit recent onderzoek van Forsa (Datengetriebenes Marketing) blijkt dat de marketing-werkelijkheid en de wensen van klanten uit elkaar drijven. Tegelijkertijd toont het onderzoek aan hoe h ..

    Lees meer
  • Data en Dialoog in de Praktijk 2013 in 20 tweets

    Gepubliceerd op: 07 november 2013

    Op weg naar uitreiking customer data award, onderdeel van Data en Dialoog in praktijk http://dataendialoog.nl ..

    Lees meer