Human Inference - Data Quality Solutions
Blog

Blog

  • Waarom elke marketeer zich wil verzekeren van een centraal klantbeeld

    Gepubliceerd op: 06 mei 2015

    Wat is het belang van een centraal klantbeeld voor een marketeer werkzaam bij een verzekeraar? Deze blog geeft hier antwoord op, en komt met een 3-stappenplan hoe je dit centraal klantbee ..

    Lees meer
  • 4 veranderingen voor marketeers werkzaam in de verzekeringsbranche

    Gepubliceerd op: 28 april 2015

    Deze blog gaat in op recente ontwikkelingen binnen de Nederlandse verzekeringsmarkt en de gevolgen daarvan voor marketeers die werkzaam zijn bij een verzekeraar. ..

    Lees meer
  • Trending topics in verzekeringsland: Nieuwe ronde, nieuwe kansen?!

    Gepubliceerd op: 20 april 2015

    De Nederlandse verzekeringsmarkt is volop in beweging. In deze eerste blog (van een serie van drie) ga ik in op de ontwikkelingen die we zien binnen de Nederlandse verzekeringsbran ..

    Lees meer
  • In 3 stappen richting een centraal klantbeeld van je donateurs

    Gepubliceerd op: 15 april 2015

    Het centrale ‘klantbeeld’ van de donateur is voor de meeste goededoelenorganisaties nog een stip aan de horizon. Tegelijkertijd wel iets waar zij stapje voor stapje naar toe aan het werke ..

    Lees meer
  • Effectieve fondsenwerving: geen ver-van-je-bed-show

    Gepubliceerd op: 25 maart 2015

    Externe invloeden zoals het economische klimaat, globalisering van goede doelen en verjonging van de doelgroep maken het een uitdaging om de juiste aansluiting te blijven vinden bij de do ..

    Lees meer